PROCEDURA
ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Reklamacje
dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie
pisemnej (Formularz reklamacji dostępny
poniżej). O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą
elektroniczną na adres: reklamacje@globcolor.pl.
- Reklamacja
powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie
także dokumentację fotograficzną Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć
reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do
reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
- Jeśli
reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z
żądaniem Konsumenta.
- Istnieje
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość
rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online
dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Formularz reklamacyjny